2015. december

TÖBBHANGÚ KRITIKA

Előszó a többhangú kritikához
Kísérlet egy új színházkritikai műfajra

Margócsy István: Hogyan született meg a Margináliák ötlete?

Kovács Bea: Cricital mess
A változatos kortárs színházkritikáról

Ady Mária: Egy széthullás margójára
William Shakespeare:
Lear király
Kommentár: Stuber Andrea, Nánay István

Rádai Andrea: Jöjjön el mindenkinek a saját országa
Stúdió „K” Színház:
Határaink
Kommentár: Gáspár Ildikó, Csáki Judit

 

KRITIKA

Miklós Melánia: Jövőben a rend
Szarka Tamás: Éden földön

Karsai György: Egyszerűség lakik benne…
William Shakespeare:
Othello

Kovács Bea: Szakadjunk meg együtt
Bohócok a Láthatáron:
Mátyás, a nem király

Turbuly Lilla: Kimondhatatlan egy-szerűség
Cseppkánon
– Hogy vagy, Hérakleitosz?

Péter Márta: Csak egy kis harapás
Fehér Ferenc:
Helló, Zombi!

Adorjáni Panna: Betolakodni a másnapba
Philippe Quesne/Campo:
Másnap

 

MENNI/MARADNI

Ady Mária: Százszor is, végül is

 

INTERJÚ

Tóth Berta: Elérni a könnyedséghez
Beszélgetés Polgár Csabával

Komjáthy Zsuzsanna: Mennyire nehéz jelen lenni?
Beszélgetés Réti Annával

Kozár Alexandra: A saját utamat szeretném járni
Beszélgetés Fábián Gáborral

 

EÖRSI 10

Pályi András: Eörsi és az Eörsi-színház

 

KÖNYVKRITIKA

Kovács Dezső: Textus, kontextus
Sándor L. István:
A Katona és koraA kezdetek

Tarján Tamás: DE
Hermann Zoltán:
Néző

 
Hirdetés
Hirdetés
Hirdetés
Hirdetés
Hirdetés
Hirdetés