2016. február

NÉPIRTÁS

Thomas Irmer: Játék egy bestsellerrel
Rimini Protokoll: Mein Kampf

Fuchs Lívia: Az élet diadala
Tünet Együttes: Sóvirág
Kommentár: György Péter, Herczog Noémi

Turi Timea: A stílus maga
Szép Ernô: Emberszag

Tompa Andrea: A könnyű gonosz
Milo Rau: Gyűlöletrádió

Goda Móni: Az elhibázott feketén-fehéren
William Kentridge / Handspring Puppet Company: Übü és az Igazság Bizottság

Adorjáni Panna: Valaki helyett beszélni
Négy dráma a ruandai, boszniai, kambodzsai és örmény népirtásról

 

KRITIKA

Schuller Gabriella: Nagy Fehér Üzemmód
Schilling Árpád: A harag napja
Kommentár: Timár András és Rádai Andrea

Stuber Andrea: Káderrendszer
Molière: Tartuffe

Deczki Sarolta: Átokföldje
Forte Társulat – Keresztury Tibor: A te országod

Miklós Melánia: Az emlékeztetés terei
Nádas Péter – Vidovszky László: Találkozás

Szoboszlai Annamária: Valahogy másként?
Szegedi Kortárs Balett: Árnyak és vágyak / Moderato Cantabile / Catulli Carmina; Győri Balett: Uneven (Kizökkent) / A terem

Köllő Kata: If I were…
Parental Ctrl, Ecsetgyár, Kolozsvár

 

INTERJÚ

Tóth Berta: „Hiszen itt vöröslök!”
Beszélgetés Takács Katival

 

VILÁGSZÍNHÁZ

Fuchs Lívia: A rend igézetében
Lucinda Childs: Available Light / St. Pölten

Rosner Krisztina: A járás művészete
Tadashi Suzuki társulatának ötvenedik évfordulója

 

ÚJRANÉZŐ

Stuber Andrea: A felebaráti szeretetet mindig folyamatban kell tartani
Werner Schwab: Elnöknők

 

E számunk szerzői

 
Hirdetés
Hirdetés
Hirdetés
Hirdetés
Hirdetés
Hirdetés